Dag 13 en 14 - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van NikkienCarmeninThailand - WaarBenJij.nu Dag 13 en 14 - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van NikkienCarmeninThailand - WaarBenJij.nu

Dag 13 en 14

01 Februari 2016 | Thailand, Ko Phi Phi Don

Dag 13

Wij hadden onze wekker gezet om half 9 want wij wilden natuurlijk een vette klap maken in het ochtendzonnetje bij ons vet mooie zwembad. Helaas ging dat feest iets anders dan gepland want i.p.v. uit bed te komen toen de wekker ging bleven wij lekker liggen tot half 10. Om er vervolgens achter te komen dat het ontbijt tot 10 uur was. Dat was dus toch nog even flink haasten. Jaja we hebben het niet zo makkelijk als jullie denken. Na een snel maar lekker ontbijt zijn we heerlijk gaan relaxen aan het zwembad. Toen we aan de poolbar zaten raakten we aan de praat met 2 jongen die Frans spraken (en wij dachten eerst nog; niet weer dat kutvolk), wisten wij veel dat er in Canada ook een Frans sprekend deel was. We hebben een stuk over het eiland gelopen en een heerlijke massage genomen. Relaxed hebben we nog Thais eten gegeten (Pad thai met shrimps) en Nikki heeft nog een mooie nieuwe bikini gekocht. Het is hier heel leuk met genoeg winkeltjes en we kunnen ons lekker goedkoop mooi laten maken. Daarom besloten we 's avonds onszelf nog te verwennen door onze nageltjes te laten doen. Nikki kreeg hierbij natuurlijk weer de kluns en haar middelvingernagel is helaas niet meer onder ons. Maar niet getreurd het is alsnog best mooi geworden. We hebben nog lekker in ons boek gelezen in bed en toen vonden we het wel weer mooi geweest.

Dag 14

Vandaag waren we wel zo slim om uit bed te gaan toen de wekker ging. Om 9.15 uur zaten we keurig aan het ontbijt. We kunnen het wel! Wederom vandaag weer een dagje zwembad. We betalen tenslotte een godsvermogen voor dit hotel, dus dan zullen we er volop gebruik van maken ook. We hebben gelezen, aan de poolbar drankjes gedaan en we zijn vooral lekker bruin geworden.
Na een opfrisbeurtje gingen we verder met onze mooi-maak-sessie. Dit keer waren onze wimpers aan de beurt. Voor een prikkie kun je hier extensions laten zetten, en dat wilde wij natuurlijk wel even proberen. Dit keer kreeg Nik niet de kluns, maar wat had ze het zwaar! Zij zit namelijk met een probleem... Als ze slaapt, dan sluiten haar ogen niet helemaal. Dat wordt dus best lastig als je je ogen niet mag open doen tijdens het laten zetten van de wimpers. Dit heeft ze geweten ook. Ze bleef maar janken, haar ogen brandden uit haar kassen uit en tot slot werd ze daarvan ook nog duizelig. Maar wie mooi wil zijn.......;-) Ach, het eindresultaat is heel mooi en natuurlijk geworden. Daar gaat het om.
Daarna nog lekker even een pasta'tje gegeten, al hadden we niet veel honger door de warmte. Verder nog gezellig gekaart. Het was weer een top dag en we genieten nog steeds iedere dag!

• 01 Februari 2016 - 12:12

Annelies :

En daarom is het zo heerlijk om af en toe met een vriendinnetje op reis te gaan. Lekker van die echte meiden dingen ondernemen. Dat is echt genieten! Aankomende zondag komen er 2 mooie meiden aan op Schiphol! Blijf lekker genieten lieverds xxxxxxx